Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Эволюция структуры и свойств дифференцированно закалённых рельсов в процессе длительной эксплуатации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Громов, В.Е.
dc.contributor.author Юрьев, А.А.
dc.contributor.author Иванов, Ю.Ф.
dc.contributor.author Коновалов, С.В.
dc.contributor.author Перегудов, О.А.
dc.date.accessioned 2018-02-13T20:09:48Z
dc.date.available 2018-02-13T20:09:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Эволюция структуры и свойств дифференцированно закалённых рельсов в процессе длительной эксплуатации / В.Е. Громов, А.А. Юрьев, Ю.Ф. Иванов, С.В. Коновалов, О.А. Перегудов // Металлофизика и новейшие технологии. — 2017. — Т. 39, № 12. — С. 1599-1646. — Бібліогр.: 100 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1024-1809
dc.identifier.other PACS: 61.72.Lk, 62.20.M-, 62.20.Qp, 81.40.Ef, 81.40.Np, 81.40.Pq, 83.50.Uv
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/mfint.39.12.1599
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130469
dc.description.abstract Используя методы современного физического материаловедения, выявлены закономерности формирования и проведён сравнительный анализ структуры, фазового состава, дефектной субструктуры и свойств, формирующихся на расстоянии 0, 2, 10 мм от поверхности катания по центральной оси и по выкружке в головке 100-метровых дифференцированно закалённых рельсов после пропущенного тоннажа 691,8 млн. тонн брутто. uk_UA
dc.description.abstract З використанням метод сучасного фізичного матеріялознавства виявлено закономірності формування та проведено порівняльну аналізу структури, фазового складу, дефектної субструктури та властивостей, що формуються на віддалі у 0, 2, 10 мм від поверхні катання по центральній осі і по галтелі в голівці 100-метрових диференційовано загартованих рейок після пропускання тоннажу у 691,8 млн. тон брутто. uk_UA
dc.description.abstract Using the methods of contemporary materials science, the regularities of formation are revealed and comparative analysis is carried out for the structure, phase composition, defect substructure, and properties formed at the distance of 0, 2, 10 mm from the tread surface along central axis and on fillet in the head of the 100-meter differentially quenched rails after passage of gross tonnage of 691.8 million tons. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Металлофизика и новейшие технологии
dc.subject Физика прочности и пластичности uk_UA
dc.title Эволюция структуры и свойств дифференцированно закалённых рельсов в процессе длительной эксплуатации uk_UA
dc.title.alternative Еволюція структури та властивостей диференційовано загартованих рейок в процесі тривалої експлуатації uk_UA
dc.title.alternative Evolution of Structure and Properties of Differentially Quenched Rails During Long-Term Operation uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис