Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Попова, Г.Ю.
dc.contributor.author Токарева, Л.М.
dc.date.accessioned 2018-02-13T13:33:55Z
dc.date.available 2018-02-13T13:33:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу / Г.Ю. Попова, Л.М. Токарева // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 1 (51). — С. 4-9. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130436
dc.description.abstract Узагальнено теоретико-методологічні засади розробки концепції інформаційної прозорості, гласності як передумови ефективних маркетингових комунікацій в процесі дослідження перспектив регіонального розвитку в умовах децентралізації. Сформульовано особливості її застосування у формуванні маркетингової політики. Визначено специфіку переходу від суто рекламного подання інформації цільовим аудиторіям до системного іміджбілдингу будівельної фірми на основі створення транспарентного середовища бізнесу. Проаналізовано об'єктивні можливості розвитку сучасного будівельного кластера в Донецькому регіоні за умови прозорості та ефективних маркетингових комунікацій між будівельними фірмами та їх потенційними замовниками, в тому числі, державою, яка представлена регіональними та муніципальними органами влади. Запропоновано позиціонування будівельної продукції на ринку в умовах транспарентності бізнесу. uk_UA
dc.description.abstract Обобщены теоретико-методологические основы разработки концепции информационной прозрачности, гласности как предпосылки эффективных маркетинговых коммуникаций в процессе исследования перспектив регионального развития в условиях децентрализации. Сформулированы особенности ее применения в формировании маркетинговой политики. Определена специфика перехода от чисто рекламного представления информации целевым аудиториям к системному имиджбилдингу строительной фирмы на основе создания транспарентной среды бизнеса. Проанализированы объективные возможности развития современного строительного кластера в Донецком регионе при условии прозрачности и эффективных маркетинговых коммуникаций между строительными фирмами и их потенциальными заказчиками, в том числе, государством, представленным региональными и муниципальными органами власти. Предложено позиционирование строительной продукции на рынке в условиях транспарентности бизнеса. uk_UA
dc.description.abstract The theoretical and methodological principles of the concept of information transparency, publicity as the preconditions of effective marketing communications in the process of researching the prospects of regional development in the conditions of decentralization are generalized. Formulated the peculiarities of its application in the formation of marketing policy. The specifics of the transition from purely advertising presentation of information to target audiences to the system building company image building on the basis of creation of a transparent business environment are determined. The objective possibilities of development of a modern building cluster in the Donetsk region are analyzed in the context of transparency and effective marketing communications between construction companies and their potential reserves, including the state represented by regional and municipal authorities. Positioning of construction products on the market in the conditions of business transparency is offered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Соціально-економічні проблеми Донбасу uk_UA
dc.title Концепція транспарентності як складова маркетингу будівельних підприємств Донбасу uk_UA
dc.title.alternative Концепция транспарентности как составляющая маркетинга строительных предприятий Донбасса uk_UA
dc.title.alternative Concept of transparency as a component of marketing of Donbas construction companies uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:332.834:69


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис