Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Применение модели деформации оболочек твэлов расчетного кода RELAP5/MOD3.2 для топлива реакторов ВВЭР-1000 при анализе проектных аварий

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Воробьев, Ю.Ю.
dc.contributor.author Жабин, О.И.
dc.contributor.author Франкова, М.В.
dc.date.accessioned 2018-01-29T19:59:10Z
dc.date.available 2018-01-29T19:59:10Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Применение модели деформации оболочек твэлов расчетного кода RELAP5/MOD3.2 для топлива реакторов ВВЭР-1000 при анализе проектных аварий / Ю.Ю. Воробьев, О.И. Жабин, М.В. Франкова // Ядерна та радіаційна безпека. — 2016. — № 3. — С. 19-22. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2073-6231
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/129822
dc.description.abstract Используя экспериментальные данные и упрощенную модель канала тепловыделяющей сборки активной зоны, исследуется применимость встроенной модели деформации оболочки твэла расчетного кода RELAP5/MOD3.2 для топлива ВВЭР-1000 с оболочками из сплава Zr+1 %Nb. Применимость модели проверена для степени блокировки горячего канала после распухания и разрыва оболочек твэлов при нагреве в интервалах температур от 600 до 1200°С и перепадов давления от 1 до 12 МПа. Показано, что данные встроенной модели могут быть использованы в оценке разрушения оболочек твэлов ВВЭР-1000 из сплава Zr+1 %Nb только в определенной ограниченной области параметров. Проведена оценка влияния параметров модели на максимальную температуру оболочки при максимальной проектной аварии. Даны рекомендации по использованию встроенной модели деформации оболочки твэлов расчетного кода RELAP5/MOD3.2 в анализе проектных аварий энергоблоков с реактором ВВЭР-1000. uk_UA
dc.description.abstract Використовуючи експериментальні дані й спрощену модель кана- лу тепловидільної збірки активної зони, досліджується застосовність вбудованої моделі деформації оболонки твела розрахункового коду RELAP5/MOD3.2 для палива ВВЕР-1000 з оболонками зі сплаву Zr+1 %Nb. Застосовність моделі перевірено для ступеня блокування гарячого каналу після розпухання та розриву оболонок твелів за умов нагрівання в інтервалах температур від 600 до 1200°С та перепадів тиску від 1 до 12 МПа. Показано, що дані вбудованої моделі можуть бути застосовані до оцінки руйнування оболонок твелів ВВЕР-1000 зі сплаву Zr+1 %Nb лише в певній обмеженій області параметрів. Проведено оцінку впливу параметрів моделі на максимальну температуру оболонки за умов максимальної проектної аварії. Надано рекомендації щодо використання вбудованої моделі деформації оболонки твела розрахункового коду RELAP5/MOD3.2 в аналізі проектних аварій енергоблоків з реактором ВВЕР-1000. uk_UA
dc.description.abstract The paper presents applicability of built-in RELAP5/MOD3.2 cladding deformation model for VVER-1000 fuel with cladding of Zr+1 % Nb alloy. Experimental data and simplified model of fuel assembly channel of the core are used for this purpose. The model applicability is tested for the hot channel blockage after cladding swelling and rupture in the interval of temperatures from 600 to 1200°С and interval of pressures from 1 to 12 MPa. It is demonstrated that RELAP5/MOD3.2 builtin model of cladding deformation can be applied to VVER-1000 cladding of Zr+1%Nb alloy rupture estimation only in the certain limited range of parameters. The analysis of RELAP5/MOD3.2 cladding deformation model parameters influence on the peak cladding temperature in double-ended cold leg break was performed. The paper presents recommendations on the use of RELAP5/MOD3.2 built-in cladding deformation model in the design basis accident analysis of VVER-1000 reactors. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Державне підприємство "Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки" Держатомрегулювання України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Ядерна та радіаційна безпека
dc.title Применение модели деформации оболочек твэлов расчетного кода RELAP5/MOD3.2 для топлива реакторов ВВЭР-1000 при анализе проектных аварий uk_UA
dc.title.alternative Застосування моделі деформації оболонок твелів розрахункового коду RELAP5/MOD3.2 для палива реакторів ВВЕР-1000 в аналізі проектних аварій uk_UA
dc.title.alternative Application of RELAP5/MOD3.2 Cladding Deformation Model for VVER-1000 Fuel in Design-Basis Accident Analysis uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.039.53: 004.94


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис