Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Contact Surface Resistivity as a Favorable Condition of Commutation Process

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Chemerys, V.T.
dc.date.accessioned 2017-12-24T13:18:36Z
dc.date.available 2017-12-24T13:18:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Contact Surface Resistivity as a Favorable Condition of Commutation Process / V.T. Chemerys // Электронное моделирование. — 2017. — Т. 39, № 5. — С. 105-112. — Бібліогр.: 6 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0204-3572
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127649
dc.description.abstract It is shown on the basis of analysis for electrotechnical model of commutation process in the contact zone of rail accelerator of macrobodies that surface resistivity of electrodes of a contact pair is a necessary condition for favorable commutation of current in electromechanical transducers with a sliding contact. In the model of accelerator which has the increasing resistivity of the rail surface layer along with the rise of armature motion velocity it is shown that the volume Joule’s losses in the skin layer per unit of rail length can be constant in spite of its resistivity growth, so causing no additional superheating of the conductor. A discussion is performed concerning similar situation in the rotating commutator machines. uk_UA
dc.description.abstract На основе анализа электротехнической модели коммутационного процесса в контактной зоне рельсового ускорителя макротел показано, что резистивный характер поверхности электродов контактной пары является необходимым условием, способствующим коммутационному процессу в электромеханических преобразователях со скользящим контактом. Для модели ускорителя, имеющей возрастающее удельное сопротивление поверхностного слоя рельсов по мере возрастания скорости движения якоря, показано, что объемные джоулевы потери на единицу длины скин-слоя рельсов могут оставаться неизменными, не вызывая дополнительного перегрева проводника в скин-слое в связи с увеличением его удельного сопротивления. Подобная ситуация рассмотрена для электрических машин вращательного движения. uk_UA
dc.description.abstract На основі аналізу електротехнічної моделі комутаційного процесу в контактній зоні рейкового прискорювача макротіл показано, що резистивний характер поверхні електродів контактної пари є необхідною умовою сприяння комутаційному процесу в електромеханічних перетворювачах з ковзаючим контактом. Для моделі прискорювача, що має зростаючий питомий опір поверхневого шару рейок в міру збільшення швидкості руху якоря, з’ясовано, що об’ємні втрати енергії на джоулеве тепло в розрахунку на одиницю довжини скінового шару рейок можуть залишатися незмінними, не викликаючи додаткового перегрівання провідника у скіновому шарі через зростання його питомого опору. Розглянуто роль резистивного характеру матеріалу електродів контактної пари в електричних машинах обертального руху. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Электронное моделирование
dc.subject Применение методов и средств моделирования uk_UA
dc.title Contact Surface Resistivity as a Favorable Condition of Commutation Process uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 537.633.9


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис