Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Normal Butanol Additive in Methanol-Gasoline Blends Fired in a Spark Ignition Single Cylinder Engine : Effects on Combustion and Emission Characteristics

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Lennox Siwale
dc.contributor.author Lukacs Kristof
dc.contributor.author Akos Bereczky
dc.contributor.author Andrei Kolesnikov
dc.contributor.author Makame Mbarawa
dc.date.accessioned 2017-12-14T19:03:05Z
dc.date.available 2017-12-14T19:03:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Normal Butanol Additive in Methanol-Gasoline Blends Fired in a Spark Ignition Single Cylinder Engine : Effects on Combustion and Emission Characteristics / Lennox Siwale, Lukacs Kristof, Akos Bereczky, Andrei Kolesnikov, Makame Mbarawa // Энерготехнологии и ресурсосбережение. — 2013. — № 6. — С. 10-21. — Бібліогр.: 17 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0235-3482
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127247
dc.description.abstract The effect of firing n-butanol additives in methanol-gasoline blends is compared with that of methanol-gasoline blends of total alcohol volume of 10 to 90 % in gasoline fuel (GF). The comparison was based on combustion and regulated remission characteristics. Tests were carried out on a BASF octane rating engine. Higher volatility and lower energy content of methanol-gasoline blends used were improved by the addition of n-butanol to the blends. Additives of n-butanol was recommended for the shortening combustion duration; reducing engine-out oxygen a benefit for downsizing the intake manifold and raising the heating value of fuel mixture. uk_UA
dc.description.abstract Добавление дозированной спиртовой добавки, которая используется в стандартных бензиновых топливах, ограничивается в связи с пониженной энергией (теплотой сгорания) спирта, однако энергия топлива возрастает при использовании в метанол-бензиновой смеси, помимо имеющейся, другой спиртовой добавки — н-бутанола. При этом благодаря пониженной летучести н-бутанола ослабляются проблемы с топливной системой двигателя, обусловленные повышенной летучестью метанол-бензиновых смесей. Цель работы состояла в определении преимуществ использования двойных спиртовых смесей с бензином (DAG) по сравнению с односпиртовыми смесями (SAG). Содержание спиртов в смеси превышало 30 % (об.). Воздействие горючих спиртовых добавок н-бутанола к метанол-бензиновым смесям (DAG) сравнивается с таковым при использовании метанол-бензиновых смесей (SAG) для случаев содержания спиртов от 10 до 90 % (об.) в бензиновом топливе. Сравнение основывалось на характеристиках горения по степени приближения к регламентируемым показателям вредных выбросов: NOx, CO, UHC (несгоревшие углеводороды). Испытания проводились на двигателе фирмы BASF с пересчетом мощности (по октану). Установлено, что выбросы UHC сокращались в большей степени при работе с SAG, чем при использовании DAG. Повышение доли спирта в бензиновом топливе сопровождается незначительным уменьшением выбросов NOx. При этом выбросы UHC для смесей минимальны, когда содержание NOx максимально, и наоборот. Установлено, что рост NOx ® (NOx)max при высоких температурах сопровождается минимизацией выбросов СО и UHC. Рекомендуется добавление н-бутанола для сокращения продолжительности горения и снижения содержания кислорода на выходе из двигателя как основа сокращения габаритов впускного (всасывающего) трубопровода и повышения теплоты сгорания топливной смеси. uk_UA
dc.description.abstract Додавання нормального бутанола до метанол-бензиновым сумішей, що спалюються в одноциліндровому двигуні з іскровим запаленням : Вплив на характеристики горіння та утворення шкідливих речовин Додавання дозованої спиртової домішки, яка використовується у стандартних бензинових паливах, обмежується у зв’язку зі зниженою енергією (теплотою згоряння) спирту, проте енергія палива зростає при використанні у метанол-бензиновій суміші, окрім тієї, що є, іншої спиртової домішки — н-бутанола. При цьому завдяки зниженій летючості н-бутанола ослаблюються проблеми з паливною системою двигуна, зумовлені підвищеною летючістю метанол-бензинових сумішей. Мета роботи полягала у визначенні переваг використання подвійних спиртових сумішей з бензином (DAG) у порівнянні з односпиртовими сумішами (SAG). Вміст спиртів у суміші перевищував 30 % (об.). Дія горючих спиртових домішок н-бутанола до метанол-бензинових сумішей (DAG) порівнюється з такою при використанні метанол-бензинових сумішей (SAG) для випадків вмісту спиртів від 10 до 90 % (об.) у бензиновому паливі. Порівняння грунтувалося на характеристиках горіння за мірою наближення до регламентованих показників шкідливих викидів: NOx, CO, UHC (незгорілі вуглеводні). Випробування проводилися на двигуні фірми BASF з перерахунком потужності (за октаном). Встановлено, що викиди UHC скорочувалися більшою мірою при роботі з SAG, ніж при використанні DAG. Підвищення долі спирту у бензиновому паливі су-проводжується незначним зменшенням викидів NOx. При цьому викиди UHC для сумішей мінімальні, коли вміст NOx максимальний, та навпаки. Встановлено, що зростання NOx → (NOx)max при високих температурах супроводжується мінімізацією викидів СО та UHC. Рекомендовано додавання н-бутанола для скорочення тривалості горіння та зниження вмісту кисню на виході з двигуна як основа скорочення габаритів впускного (всмоктуючого) трубопроводу та підвищення теплоти згоряння паливної суміші. uk_UA
dc.description.sponsorship The authors acknowledge and are greatly indebted for the financial support from the joint research collaboration between Hungary/South Africa Funding (UID 72384 and TE T_10-1-2011-0005); for facilitation by the two universities, Tshwane University of Technology, Pretoria, South Africa and Budapest University of Technology and Economics, Budapest, Hungary; the latter for making available the laboratory facility, Jendrassik Gyorgy hotechnikai Laboratorium in Budapest BME where the engine experiments were conducted; the Copperbelt University for the financial help offered through the staff development research program. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут газу НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Энерготехнологии и ресурсосбережение
dc.subject Топливо и энергетика uk_UA
dc.title Normal Butanol Additive in Methanol-Gasoline Blends Fired in a Spark Ignition Single Cylinder Engine : Effects on Combustion and Emission Characteristics uk_UA
dc.title.alternative Добавление нормального бутанола к метанол-бензиновым смесям, сжигаемым в одноцилиндровом двигателе с искровым зажиганием : Влияние на характеристики горения и образование вредных веществ uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 662.767.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис