Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Черніченко, К.О.
dc.contributor.author Капканець, А.М.
dc.contributor.author Панченко, Т.В.
dc.date.accessioned 2017-11-23T14:02:37Z
dc.date.available 2017-11-23T14:02:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру / К.О. Черніченко, А.М. Капканець, Т.В. Панченко // Проблеми програмування. — 2016. — № 2-3. — С. 227-236 . — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1727-4907
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/126410
dc.description.abstract Застосовано некласичний метод для прогнозування навантаження контактного центру та методи (Erlang C, імітаційний метод) для обрахунку необхідної кількості операторів. В роботі поставлено і розв’язано задачу: спрогнозувати кількість вхідних звернень до контакт-центру на визначений місяць та обчислити потрібну кількість операторів, якої буде достатньо для обслуговування усіх прогнозованих вхідних звернень із заданим рівнем обслуговування. Зроблено висновки щодо якості та точності прогнозу побудованої моделі. uk_UA
dc.description.abstract Применен неклассический метод для прогнозирования нагрузки контактного центра и методы (Erlang C, имитационный метод), для расчета необходимого количества операторов. В работе поставлена и решена задача: спрогнозировать количество входящих обращений в контакт-центр на определенный месяц и рассчитать количество операторов, которого будет достаточно для обслуживания всех прогнозируемых входящих обращений с заданным уровнем обслуживания. Сделаны выводы относительно качества и точности прогноза данной модели. uk_UA
dc.description.abstract A non-classical method for contact center load forecasting as well as methods (Erlang C, imitation modelling) to count the necessary amount of operators have been applied. The task to predict the volume of contact center incoming calls for a certain month and also to calculate the necessary number of operators have been set and solved. Conclusions about the model’s forecast quality and precision have been presented. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут програмних систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Проблеми програмування
dc.subject Прикладне програмне забезпечення uk_UA
dc.title Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру uk_UA
dc.title.alternative Прогнозирование нагрузки и планирования расписания работы операторов контактного центра uk_UA
dc.title.alternative Contact Center Load Forecasting and Operator Schedule Planning uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.6, 681.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис