Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Sapaty, P.S. |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-28T20:46:24Z |
|
dc.date.available |
2017-10-28T20:46:24Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Advanced distributed management of roads with driverless cars / P.S. Sapaty // Математичні машини і системи. — 2017. — № 2. — С. 24-38. — Бібліогр.: 12 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1028-9763 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125558 |
|
dc.description.abstract |
The widely expected use of autonomous cars can change the landscape for car manufacturers who can rethink business models. But driverless cars may remain just toys for a long time, because the main, and extremely complex, problem may be the effective automatic management of roads with numerous driverless cars. We will try to shed some light on the real management of complex road networks with autonomous cars using high-level networking technology already tested on many applications, both civil and military. Along with optimisation on the infrastructure level, solutions will be shown for local problems by distributed emergency scenarios dynamically covering arbitrary regions with any number of communicating vehicles. Each solution will be presented and explained in a special high-level language which can be effectively interpreted in a fully distributed mode, without any central resources, and with high mobility of extremely compact scenario code. Part of this material has been accepted for presentation at The Future of Transportation World Conference in Cologne (Germany) July 5–6, 2017. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Очікуване масове використання автономних транспортних засобів може кардинально змінити стратегії і бізнес-моделі для виробників автомобілів. Але автомобілі без водіїв можуть ще довго залишатись просто іграшками, тому що головною та надзвичайно складною проблемою стає ефективне автоматичне управління дорогами з численними автономними автомобілями. Спробуємо пролити світло на фактичне управління складними дорожними мережами з безпілотними автомобілями, використовуючи для цього розроблену високорівневу мережеву технологію, перевірену на багатьох використаннях як у цивільній, так і військовій сфері. Поруч з оптимізацією на рівні транспортної інфраструктури будуть показані рішення для виникаючих різноманітних місцевих проблем за допомогою розподілених ситуативних сценаріїв, які можуть динамічно охоплювати будь-які території з довільною кількістю взаємодіючих транспортних засобів у них. Кожне рішення буде представлене та пояснене на спеціальній мові високого рівня, яка може ефективно інтерпретуватись у повністю розподіленому режимі, без будь-яких центральних засобів і з абсолютною мобільністю надзвичайно компактного коду операційних сценаріїв. Частина цього матеріалу прийнята до презентації на Всесвітній конференції по майбутньому транспорту в Кельні (Німеччина) 5–6 липня 2017 р. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Широко ожидаемое использование автономных транспортных средств может кардинально изменить стратегию и бизнес-модели для производителей автомобилей. Но автомобили без водителей могут еще долго оставаться просто игрушками, потому что главной и чрезвычайно сложной проблемой становится эффективное автоматическое управление дорогами с многочисленными автономными автомобилями. Попытаемся пролить свет на реальное управление сложными дорожными сетями с беспилотными автомобилями, используя для этого высокоуровневую сетевую технологию, проверенную на многих приложениях как в гражданской, так и военной сфере. Наряду с оптимизацией на уровне транспортной инфраструктуры будут показаны решения для возникающих локальных проблем с помощью распределенных ситуативных сценариев, динамически охватывающих произвольные регионы с любым количеством взаимодействующих транспортных средств. Каждое решение будет представлено и объяснено на специальном языке высокого уровня, который может эффективно интерпретироваться в полностью распределенном режиме, без каких-либо центральных ресурсов и с высокой мобильностью чрезвычайно компактного кода операционных сценариев. Часть этого материала принята к презентации на Всемирной конференции по будущему транспорта в Кёльне (Германия) 5–6 июля 2017 г. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Математичні машини і системи |
|
dc.subject |
Обчислювальні системи |
uk_UA |
dc.title |
Advanced distributed management of roads with driverless cars |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Передове розподілене управління дорогами з автомобілями без водія |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Передовое распределенное управление дорогами с автомобилями без водителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
623.764 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті