Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Узлов, К.І.
dc.date.accessioned 2017-10-27T11:37:55Z
dc.date.available 2017-10-27T11:37:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць / К.І. Узлов // Вісник Українського матеріалознавчого товариства. — 2015. — № 1(8). — С. 113-120. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9688
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125448
dc.description.abstract Розглянуто вимоги до тягового складу залізниць. Проаналізовано сучасні тенденції до підвищення довговічності та зносостійкості локомотивних бандажів за рахунок одночасного забезпечення виробам високих рівнів твердості поверхні кочення (≥320 НВ) та ударної в’язкості їх серцевини (≥20 Дж/см²). Аналіз закордонних стандартів продемонстрував обмежені можливості згаданих нормативних вимог щодо одночасного забезпечення твердості, міцності, пластичності та в’язкості, оскільки підвищення твердості здійснюється за рахунок підвищення вмісту вуглецю, яке негативно впливає на показники пластичності та ударної в’язкості. Прогресивними заходами з розв’язання проблеми є вітчизняні технологічні рішення щодо використання оптимально-мікролегованих сталей з ефективним термозміцненням. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены требования к тяговому составу железных дорог. Проанализированы современные тенденции повышения долговечности и износостойкости локомотивных бандажей за счет одновременного обеспечения изделиям высоких уровней твердости поверхности катания (≥320 НВ) и ударной вязкости их сердцевины (≥20 Дж/см²). Анализ зарубежных стандартов продемонстрировал ограниченные возможности упомянутых нормативных требований, касающихся одновременного обеспечения твердости, прочности, пластичности и вязкости, так как повышение твердости осуществляется за счет увеличения содержания углерода, которое отрицательно влияет на показатели пластичности и ударной вязкости. Прогрессивными методами решения проблемы являются отечественные технологические мероприятия относительно использования оптимально-микролегированных сталей с эффективным термоупрочнением. uk_UA
dc.description.abstract The requirements for traction railway composition have been reviewed. The modern trend to increasing a durability and wear resistance of locomotive tyres for account of simultaneous providing products by high hardness roll surface (≥320 HB) and impact toughness of their core (≥20 J/cm²) have been analysed. Analysis of foreign standards have been demonstrated the limitations of these regulatory requirements to simultaneous providing the hardness, strength, ductility and toughness because of increasing the carbon content that in turn influences negatively on plasticity and impact toughness. Progressive methods for solving problems are domestic technological activities of using microalloyed forging steels with optimally efficient thermal hardening. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Українське матеріалознавче товариство uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник Українського матеріалознавчого товариства
dc.subject Результати наукових досліджень uk_UA
dc.title Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.4.027.4:346.57


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис