Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Наумова, О.Е.
dc.date.accessioned 2017-09-01T15:47:36Z
dc.date.available 2017-09-01T15:47:36Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О.Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 129–134. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123304
dc.description.abstract Статтю присвячено визначенню ролі маркетингових інформаційних систем (МІС) при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну „маркетингова інформаційна система”. Проаналізовано перешкоди при впроваджені МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначені переваги від впровадження МІС на підприємстві. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена определению роли маркетинговых информационных систем (МИС) при обеспечении эффективного управления маркетингом предприятия. Предложено уточненное определение термина „маркетинговая информационная система”. Проанализированы барьеры при внедрении МИС на предприятии. Охарактеризованы направления применения МИС для выполнения маркетинговых функций и определены преимущества внедрения МИС на предприятии. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the role of marketing information systems (MIS) at providing of effective marketing management of enterprise. The specified definition of „marketing information system” is offered. The barriers to the implementation of MIS in the enterprise are analyzed. Directions of application of MIS for implementation of marketing functions are described and benefits of MIS introduction in the company are defined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства uk_UA
dc.title.alternative Повышение роли маркетинговых информационных систем при обеспечении эффективного управления маркетингом предприятия uk_UA
dc.title.alternative Increase of the Marketing Information Systems Role at Providing of Effective Marketing Management of Enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис