Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мельникович, О.М.
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:38:54Z
dc.date.available 2010-10-01T16:38:54Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1814-8913
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287
dc.description.abstract В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные проблемы, которые существуют в подготовке рекламодателем брифа как технического задания для рекламного агентства. Предложены оптимальная структура и содержание брифа, что позволит агентству разработать эффективную рекламную или маркетинговую коммуникационную кампанию. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України uk_UA
dc.subject Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг uk_UA
dc.title Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства uk_UA
dc.title.alternative Методические подходы к подготовке брифа для рекламного агентства uk_UA
dc.title.alternative Methodological approaches to prepare a briefing for advertising agency uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 659.1(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис