Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Мельникович, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:38:54Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:38:54Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1814-8913 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются основные проблемы, которые существуют в подготовке рекламодателем брифа как технического задания для рекламного агентства. Предложены оптимальная структура и содержание брифа, что позволит агентству разработать эффективную рекламную или маркетинговую коммуникационную кампанию. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг |
uk_UA |
dc.title |
Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Методические подходы к подготовке брифа для рекламного агентства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methodological approaches to prepare a briefing for advertising agency |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
659.1(477) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті