Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гохберг, А.Ю.
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:36:55Z
dc.date.available 2010-10-01T16:36:55Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1814-8913
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286
dc.description.abstract Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу. uk_UA
dc.description.abstract Представлены основные составляющие механизма влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг. Представленный механизм позволяет усовершенствовать стратегию развития рекламного бизнеса. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України uk_UA
dc.subject Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг uk_UA
dc.title Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг uk_UA
dc.title.alternative Механізм впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг uk_UA
dc.title.alternative Mechanism of influencing of cultural environment on forming the market of advitizing services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.341.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис