Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Гохберг, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:36:55Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:36:55Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1814-8913 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286 |
|
dc.description.abstract |
Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Представлены основные составляющие механизма влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг. Представленный механизм позволяет усовершенствовать стратегию развития рекламного бизнеса. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг |
uk_UA |
dc.title |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Механізм впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Mechanism of influencing of cultural environment on forming the market of advitizing services |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330.341.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті