Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Полякова, Я.А.
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:08:12Z
dc.date.available 2010-10-01T16:08:12Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства / Я.А. Полякова // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 164-167. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1814-8913
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12272
dc.description.abstract В статті удосконалено атрибутивну модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства на основі системного аналізу у залежності від методу пізнання дійсності та ступеню залучення споживача у процес прийняття рішень. uk_UA
dc.description.abstract В статье усовершенствована атрибутивная модель формирования информационных потоков товарной политики предприятия на основе системного анализа в зависимости от метода познания реальности и степени вовлеченности потребителя в процесс принятия решений. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України uk_UA
dc.subject Розвиток сучасних інформаційних технологій uk_UA
dc.title Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства uk_UA
dc.title.alternative Атрибутивная модель формирования информационных потоков товарной политики предприятия uk_UA
dc.title.alternative Attributive model of forming the informative streams of commodity policy of enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.3:658.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис