Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проектування вентильно–реактивного двигуна зі зниженими пульсаціями електромагнітного моменту

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бібік, О.В.
dc.contributor.author Гребєніков, В.В.
dc.contributor.author Приймак, М.В.
dc.contributor.author Гамалея, Р.Р.
dc.date.accessioned 2017-06-21T16:38:58Z
dc.date.available 2017-06-21T16:38:58Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Проектування вентильно–реактивного двигуна зі зниженими пульсаціями електромагнітного моменту / О.В. Бібік, В.В. Гребєніков, М.В. Приймак, Р.Р. Гамалея // Технічна електродинаміка. — 2014. — № 4. — С. 117-119. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-7970
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/121908
dc.description.abstract Запропоновано підхід щодо проектування оптимальної геометрії статора і ротора вентильно-реактивного двигуна із співвідношенням числа полюсів 6/4 на базі асинхронного двигуна поршневого компресора, що забезпечує необхідне значення середнього електромагнітного моменту і мінімальні його пульсації. Виконано моделювання варіантів вентильно-реактивних двигунів та проведено дослідження їхніх магнітних систем за допомогою методу скінченних елементів. Визначено аналітичні залежності максимального і середнього електромагнітних моментів при варіюванні діаметра розточування і кутової величини полюса статора для заданої величини зовнішнього діаметра з використанням методу планування експерименту. uk_UA
dc.description.abstract Предложен подход к проектированию оптимальной геометрии статора и ротора вентильно-реактивного двигателя с соотношением числа полюсов 6/4, выполненного на основе асинхронного двигателя поршневого компрессора, что обеспечивает необходимое значение среднего электромагнитного момента и минимальные его пульсации. Выполнено моделирование вариантов ВРД и проведены исследования их магнитных систем с помощью метода конечных элементов. Определены аналитические зависимости максимального и среднего электромагнитных моментов при варьировании внутреннего диаметра и угловой величины полюса статора для заданной величины внешнего диаметра с использованием метода планирования эксперимента. uk_UA
dc.description.abstract The approach for designing the optimal geometry of the stator and the rotor of switched reluctance motors (SRM) with the ratio of the number of poles 6/4 on the basis of the asynchronous motor of piston compressor that provides the required value of the average of the electromagnetic moment and its minimum pulsation is proposed. The modeling of options SRM and the research their magnetic systems using the method of finite elements are performed. Analytical dependencies for maximal and average electromagnetic torque with constant outer diameter of stator and variable stator inner diameter and angular dimension of stator pole using the design experiments method are defined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут електродинаміки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна електродинаміка
dc.subject Електромеханічне перетворення енергії uk_UA
dc.title Проектування вентильно–реактивного двигуна зі зниженими пульсаціями електромагнітного моменту uk_UA
dc.title.alternative Проектирование вентильно–реактивного двигателя с уменьшенными пульсациями электромагнитного момента uk_UA
dc.title.alternative The design of switched reluctance motor for the purpose of decrease in size of pulsations of the electromagnetic torque uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.313


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис