Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Зернецька, О. |
|
dc.contributor.author |
Зернецький, П. |
|
dc.date.accessioned |
2010-09-02T13:06:21Z |
|
dc.date.available |
2010-09-02T13:06:21Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
PR-маніпуляційний вплив. Комунікативна теорія і практика / О. Зернецька, П. Зернецький // Політичний менеджмент. — 2003. — № 3. — С. 101-113 — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2078-1873 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11715 |
|
dc.description.abstract |
Політична мовленева діяльність інформаційної ери характеризується складною, багаторівневою структурою як змісту, так і засобів її вираження. Центральною одиницею мовленевої діяльності є дискурс – комунікативно завершений її відтинок з єдиною темою і певною адресною спрямованістю. Політичний дискурс засобів масової комунікації (ЗМК), до яких, крім традиційних мас-медіа, наприкінці ХХ століття було залучено відео, факс, нові різновиди телебачення (кабельне, супутникове, диджитальне, інтерактивне), а також електронну пошту, Інтернет і велику кількість мультимедійних послуг до нього, посідає домінуючий суспільний статус. Завданням цієї статті є виявлення трансформації політичного дискурсу шляхом освоєння нових дискурсів, народжених комунікаційною революцією, інформаційними вибухами й технологічними змінами, з позицій дослідження багаторівневої структури смислу політичного дискурсу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Політичний дискурс |
uk_UA |
dc.title |
PR-маніпуляційний вплив. Комунікативна теорія і практика |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті