Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Zhiteckii, L.S. |
|
dc.contributor.author |
Pilchevsky, A.Yu. |
|
dc.contributor.author |
Solovchuk, K.Yu. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-19T14:46:42Z |
|
dc.date.available |
2017-05-19T14:46:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft / L.S. Zhiteckii, A.Yu. Pilchevsky, K.Yu. Solovchuk // Кибернетика и вычислительная техника. — 2016. — Вип. 185. — С. 21-34. — Бібліогр.: 19 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0452-9910 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/117069 |
|
dc.description.abstract |
В рамках современной теории управления поставлена и решена задача так называемой l₁-оптимизации цифровых П- и ПИ-автопилотов для управления боковым движением некоторого летательного аппарата при наличии неконтролируемых внешних возмущений типа порыва ветра. Предложены численные методы нахождения оптимальных значений параметров автопилотов. Полученные результаты являются прикладными. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В рамках сучасної теорії керування поставлено і розв’язано задачу так званої l₁-оптимізації цифрових П- та ПІ-автопілотів для керування бічним рухом деякого літального апарату за наявності неконтрольованих зовнішніх збурень типу пориву вітру. Встановлені умови стійкості системи керування з двома зворотними зв’язками. Запропоновані чисельні методи знаходження оптимальних значень параметрів автопілотів. Отримані результати є прикладними. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The purpose of the paper is to synthesize a digital autopilot which is able to maintain a given roll orientation of an aircraft with a desired accuracy and to cope with an arbitrary external disturbance (a gust) whose bounds may be unknown. Results. The necessary and sufficient conditions guaranteeing the stability of the two-circuit feedback discrete-time control system are established. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Кибернетика и вычислительная техника |
|
dc.subject |
Интеллектуальное управление и системы |
uk_UA |
dc.title |
l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft |
uk_UA |
dc.title.alternative |
l₁–оптимизационный подход к построению цифровых автопилотов для управления боковым движением летательного аппарата) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
l₁–оптимізаційний підхід до побудови цифрових автопілотів для керування бічним рухом літального апарату |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
681.5 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті