Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Использование согласования логических спецификаций автоматов при решении игровых задач

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чеботарев, А.Н.
dc.date.accessioned 2017-04-13T19:06:12Z
dc.date.available 2017-04-13T19:06:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Использование согласования логических спецификаций автоматов при решении игровых задач / А.Н. Чеботарев // Кибернетика и системный анализ. — 2014. — Т. 50, № 4. — С. 3-13. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/115815
dc.description.abstract Игровые модели широко используются при решении задач реализуемости, синтеза и верификации реактивных систем. Для решения таких задач в статье рассматривается автоматный подход, основанный на понятии согласованности автоматов или их логических спецификаций. Соответствующие методы существенно отличаются от тех, которые используются в игровом контексте. Показано, как эти методы можно применять для синтеза выигрышной стратегии в игре двух лиц, не связанной с проектированием реактивных систем. uk_UA
dc.description.abstract Ігрові моделі широко використовуються при розв’язанні задач реалізовності, синтезу та верифікації реактивних систем. Для розв’язання таких задач у статті розглянуто автоматний підхід, який базується на понятті узгодженості автоматів або їхніх логічних специфікацій. Відповідні методи суттєво відрізняються від тих, що застосовуються в ігровому контексті. Показано, як ці методи можуть використовуватися для синтезу виграшної стратегії у грі двох осіб, не пов’язаній з проектуванням реактивних систем. uk_UA
dc.description.abstract Game models have been widely used to solve realizability, synthesis, and verification problems. In this paper, we consider an alternative approach to solving these problems based on the notion of compatibility of automata (FSMs) or their logical specifications. The corresponding methods substantially differ from those used in the game setting. We show how these methods can be used for the synthesis of a winning strategy in a two-player game, which does not relate to the development of reactive systems. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и системный анализ
dc.subject Кибернетика uk_UA
dc.title Использование согласования логических спецификаций автоматов при решении игровых задач uk_UA
dc.title.alternative Використання узгодження логічних специфікацій автоматів при розв’язанні ігрових задач uk_UA
dc.title.alternative Using the compatibility analysis of automata logical specification to solve game problems uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.713.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис