Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Муравьева, В.Н. |
|
dc.contributor.author |
Ходжаян, А.Б. |
|
dc.contributor.author |
Зарытовская, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-08T10:27:42Z |
|
dc.date.available |
2017-04-08T10:27:42Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Опыт работы управления практической подготовки / В.Н. Муравьева, А.Б. Ходжаян, Н.В. Зарытовская // Таврический медико-биологический вестник. — 2014. — Т. 17, № 2 (66). — С. 99-102. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2070-8092 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/115627 |
|
dc.description.abstract |
Основною місією всіх освітніх установ є підготовка кваліфікованих фахівців. Управління практичної
підготовки студентів, що об’єднало в собі центр практичних навичок, навчальну та виробничу практики і
комісію з допуску до занять медичною діяльністю створено для навчання лікаря-професіонала. При
організації центру обрана модель концентрації симуляційних методик і обладнання на одній території з
формуванням різних тематичних кластерів. Розглянуто перспективи розвитку центру, відкриття нових на-
правлінь навчання. Організація практичної підготовки лікаря здійснюєтся за модульною системою. Кожен
з модулів має суворо окреслені практичні навички, які поступово нашаровуючись на попередні, в кінці
навчання формують вміння фахівця. Логічним продовженням практичної підготовленості студентів є прийом
іспиту на право займатися медичною діяльністю. Атестація проводиться у окремих на них студентів по
закінченню практики 3 курсу в 3 етапи: програмований контроль; демонстрація виконання практичної
навички на манекені; співбесіда. Таким чином, створення управління практичної підготовки сприяло
наступності та безперервності придбання мануальних та аналітичних навичок студентами нашого ВУЗу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The basic mission of all educational institutions is to prepare qualified specialists. The Department of
students’ practical training comprises the Centre of practical skills, educational and work practice, and the
Commission on the admission to medical activities. The Department is created for training professional medical
doctors. When organizing the center, the model of concentration of simulation techniques and equipment in the
same area with formation of various thematic clusters was chosen. The development prospects of the Centre
and creation of new spheres of training are being considered. Practical training is based on a modular system.
Every module provides well-defined practical skills accumulating those that were mastered previously, forming
the specialist’s abilities of at the end of their training. A logical continuation of the students’ practical training is
the examination for the right to do medical activities. The certification is held for individual students at the end
of the third-course practice in three stages: programmed control; demonstration of practical skills on a dummy,
and interview. Thus, creation of the Department of practical training contributes to the continuity of the acquisition
of manual and analytical skills by the students of our University. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Таврический медико-биологический вестник |
|
dc.subject |
Оригинальные статьи |
uk_UA |
dc.title |
Опыт работы управления практической подготовки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Досвід роботи управління практичної підготовки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Experience of the practical training department |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
61.057.875 (076.5) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті