Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Вишневська, Н.М.
dc.date.accessioned 2010-08-11T14:42:28Z
dc.date.available 2010-08-11T14:42:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари / Н.М. Вишневська // Національне господарство України: теорія та практика управління. — 2009. — С. 177-184. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2076-3042
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11108
dc.description.abstract У статті розкрита сутність понять аналіз та прогнозування, визначено основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчому ринку. uk_UA
dc.description.abstract В статье раскрытая сущность понятий анализ и прогнозирование, определено основные методические подходы к анализу и прогнозированию спроса на продовольственном рынке. uk_UA
dc.description.abstract In the article the opened essence of the concepts of analiz and prognozing, systematic approaches to analysis and prognostication of demand on the food market is determined basic. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України uk_UA
dc.title Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.43


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис