Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Становлення та розвиток офшорної діяльності резидентів України (в контексті аналізу світового досвіду антиофшорного регулювання)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Столяров, В.Ф.
dc.contributor.author Островецький, В.І.
dc.date.accessioned 2016-11-28T17:33:26Z
dc.date.available 2016-11-28T17:33:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Становлення та розвиток офшорної діяльності резидентів України (в контексті аналізу світового досвіду антиофшорного регулювання) / В.Ф. Столяров, В.І. Островецький // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 68-82. — Бібліогр.: 37 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109450
dc.description.abstract Розглянуто окремі аспекти офшорної діяльності резидентів України, у тому числі оцінено динаміку основних макроекономічних змінних України, проаналізовано світовий досвід антиофшорного регулювання. Встановлено, що використання офшорних схем має як негативні (створення умов для недобросовісної податкової конкуренції; втрати доходів бюджетів; виток капіталів; розвиток тіньового сектору економіки; розшарування населення за рівнями доходів; зростання бізнес-ризиків) так і позитивні фактори впливу на економічну систему певної юрисдикції (підвищення ефективності перерозподілу фінансових ресурсів, прискорення їх обігу у глобальній економічній системі, зменшення глобального податкового навантаження, зниження інвестиційних ризиків розвитку країн «третього світу»). Надано авторську характеристику офшорної діяльності як економічній категорії. Обґрунтовано, що деофшоризація в Україні має здійснюватися у напряму недопущення несумлінного податкового планування; зміцнення державних фінансів, доходів бюджетів зокрема; підвищення стабільності транскордонного руху коштів і зниження впливу офшорного спекулятивного капіталу на національні фінансові ринки; підвищення рівня прозорості в частині ідентифікації бенефіціарів офшорних компаній і проведених ними операцій. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены отдельные аспекты оффшорной деятельности резидентов Украины, в том числе оценена динамика основных макроэкономических переменных Украины, проанализирован мировой опыт антиоффшорного регулирования. Установлено, что использование оффшорных схем имеет как отрицательные (создание условий для недобросовестной налоговой конкуренции; потери доходов бюджетов; отток капиталов, развитие теневого сектора экономики; расслоение населения по уровням доходов, рост бизнес-рисков), так и положительные факторы влияния на экономическую систему определенной юрисдикции (повышение эффективности перераспределения финансовых ресурсов, ускорение их обращения в глобальной экономической системе, уменьшение глобальной налоговой нагрузки,снижение инвестиционных рисков развития стран«третьего мира»). Дана авторская характеристика оффшорной деятельности как экономической категории. Обосновано, что деофшоризация в Украине должна осуществляться в направлении: недопущения недобросовестного налогового планирования; укрепления государственных финансов; повышения стабильности трансграничного движения финансовых ресурсов и снижения влияния оффшорного спекулятивного капитала на национальные финансовые рынки; повышения уровня прозрачности в части идентификации бенефициаров офшорных компаний и проводимых ими операций. uk_UA
dc.description.abstract In this article considered certain aspects of offshore activities of residents of Ukraine, including the estimated dynamics of the main macroeconomic variables of Ukraine, analyzed the world experience anti-offshore regulation. It was found that the use of offshore schemes has both negative (creating conditions for unfair tax competition; loss of revenue budgets; the development of the shadow sector; stratification of the population by income levels, increased business risk), and positive influences on the economic system defined jurisdiction (improving the efficiency of the redistribution of financial resources, reduce the global tax burden, reducing the investment risks of development of countries of the "third world").It is proved that de-offshore activity in Ukraine should be in the direction: avoiding unfair tax planning; strengthening public finances; improving the stability of cross-border movement of financial resources and reducing the impact of offshore speculative capital into domestic financial markets; improving transparency in the identification of the beneficiaries of offshore companies. and their operations. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Фінанси uk_UA
dc.title Становлення та розвиток офшорної діяльності резидентів України (в контексті аналізу світового досвіду антиофшорного регулювання) uk_UA
dc.title.alternative Становление и развитие оффшорной деятельности резидентов Украины (в контексте анализа мирового опыта антиоффшорного регулирования) uk_UA
dc.title.alternative Formation and Development of Offshore Activities of Residents of Ukraine (In the context of the analysis of world experience anti-offshore regulation) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.72.015(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис