Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проблемы сертификации - инструмента повышения качества обслуживания туристов в Украине

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хамидова, О.М.
dc.date.accessioned 2016-11-20T21:37:40Z
dc.date.available 2016-11-20T21:37:40Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Проблемы сертификации - инструмента повышения качества обслуживания туристов в Украине / О.М. Хамидова // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 224-226. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.other ББК 65 290-2 МАРК (4 УК-6КРЫ)
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109141
dc.description.abstract Значению сертификации услуг субъектов туристической деятельности, преимуществам и недостаткам различных ее схем и проблемам, возникающим в процессе их осуществления, посвящена данная статья. uk_UA
dc.description.abstract Значенню сертифікації послуг суб'єктів туристичної діяльності, перевагам і недолікам різних її схем і проблемам, виникаючим в процесі їх здійснення, присвячена дана стаття. uk_UA
dc.description.abstract The article is about the importance of certifying the services of tourist enterprises, the benefits and the issues of different certifying schemes, and the problems arising in the course of the certification. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Проблемы сертификации - инструмента повышения качества обслуживания туристов в Украине uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис