Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бороденко, Л.И. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T21:06:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T21:06:21Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Улучшение качества гостиничных услуг / Л.И. Бороденко // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 191-195. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109132 |
|
dc.description.abstract |
В настоящее время гостиничный бизнес - одно из ведущих направлений
туристической деятельности. На Украине гостиничный бизнес развит слабо из-за
неэффективной политики управления и тому подобного. Международные стандарты
ИСО 9000 - одни из наиболее эффективных путей решения проблем гостиничного и
туристического бизнеса, защищенность от необоснованных претензий о выплате
компенсаций, повышение имиджа и маркетингового потенциала компании и так далее. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В даний час готельний бізнес - один з провідних напрямів туристичної
діяльності. На Україні готельний бізнес розвинутий слабо через неефективну політику
управління і тому подібного. Міжнародні стандарти ІСО 9000 - одні з
найефективніших шляхів рішення проблем готельного і туристичного бізнесу,
захищеність від необгрунтованих претензій про виплату компенсацій, підвищення
іміджу і маркетингового потенціалу компанії і так далі. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
At present time hotel business is one of the leading directions of the tourist activity. In
the Ukraine hotel business is weakly developed because of inefficacious management policy
and other reasons. International ISO 9000 standards are one of the most effectuations ways
of direction of hotel and tourist business problems and his moving to the European lives. ISO
9000 standards use allows reduce insurance expenses, increase protection from unfounded
pretensions to the payment of compensations, improve image and marketing potential of the
company, ets. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Улучшение качества гостиничных услуг |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті