Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Улучшение качества гостиничных услуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бороденко, Л.И.
dc.date.accessioned 2016-11-20T21:06:21Z
dc.date.available 2016-11-20T21:06:21Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Улучшение качества гостиничных услуг / Л.И. Бороденко // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 191-195. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109132
dc.description.abstract В настоящее время гостиничный бизнес - одно из ведущих направлений туристической деятельности. На Украине гостиничный бизнес развит слабо из-за неэффективной политики управления и тому подобного. Международные стандарты ИСО 9000 - одни из наиболее эффективных путей решения проблем гостиничного и туристического бизнеса, защищенность от необоснованных претензий о выплате компенсаций, повышение имиджа и маркетингового потенциала компании и так далее. uk_UA
dc.description.abstract В даний час готельний бізнес - один з провідних напрямів туристичної діяльності. На Україні готельний бізнес розвинутий слабо через неефективну політику управління і тому подібного. Міжнародні стандарти ІСО 9000 - одні з найефективніших шляхів рішення проблем готельного і туристичного бізнесу, захищеність від необгрунтованих претензій про виплату компенсацій, підвищення іміджу і маркетингового потенціалу компанії і так далі. uk_UA
dc.description.abstract At present time hotel business is one of the leading directions of the tourist activity. In the Ukraine hotel business is weakly developed because of inefficacious management policy and other reasons. International ISO 9000 standards are one of the most effectuations ways of direction of hotel and tourist business problems and his moving to the European lives. ISO 9000 standards use allows reduce insurance expenses, increase protection from unfounded pretensions to the payment of compensations, improve image and marketing potential of the company, ets. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Улучшение качества гостиничных услуг uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис