Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Слоневська, І.Б |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T20:17:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T20:17:19Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ / І.Б. Слоневська // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 130-132. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109116 |
|
dc.description.abstract |
В статье устанавливается роль литературы в контексте гуманитаризации
образования и особая функция общеобразовательного предмета «зарубежная
литература». Опираясь на позицию авторитетных ученых – литературоведов, автор
доказывает актуальность культурологического подхода к изучению зарубежной
литературы, при этом библеровская концепция диалога культур рассматривается как
методологическое основание нового предмета. В статье также ставится акцент на
особой роли контактно-генетических связей зарубежной и украинской литератур и
актуальности компаративистики – науки, которая, по мнению специалистов, будет
определять в дальнейшем методику преподавания литературы. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті з’ясовується роль літератури в контексті гуманітаризації освіти і
особлива функція нового загальноосвітнього предмета “Зарубіжна література”.
Спираючись на позицію авторитетних вчених-літературознавців, автор доводить
актуальність культурологічного підходу до вивчення зарубіжної літератури, при
цьому біблерівська концепція діалогу культур розглядається як методологічна засада
нового предмета. У статті також акцентується особлива роль контактно-
генетичних зв’язків зарубіжної та української літератур і актуальність
компаративістики – науки, яка на думку фахівців, дедалі більше визначатиме
методику викладання літератури. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article states the role of literature in the context of education humanitarization and
a special function of the optional subject «Foreign literature». Basing on the position of wellknown
scientists-studying literature the author proves the actualization of culturilogical
approach to studying of foreign literature. In this respect Biblerov`s conception of dialogue of
cultures is viewed as methodological base of the new subject. The article puts an accent on
the specific role of contact-genetic connections between Foreign and Ukrainian literature and
on actualization of Comparativistics – a science which in the scientists` opinion, will define
the further methods of teaching literature. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті