Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Слоневська, І.Б
dc.date.accessioned 2016-11-20T20:17:19Z
dc.date.available 2016-11-20T20:17:19Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ / І.Б. Слоневська // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 130-132. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109116
dc.description.abstract В статье устанавливается роль литературы в контексте гуманитаризации образования и особая функция общеобразовательного предмета «зарубежная литература». Опираясь на позицию авторитетных ученых – литературоведов, автор доказывает актуальность культурологического подхода к изучению зарубежной литературы, при этом библеровская концепция диалога культур рассматривается как методологическое основание нового предмета. В статье также ставится акцент на особой роли контактно-генетических связей зарубежной и украинской литератур и актуальности компаративистики – науки, которая, по мнению специалистов, будет определять в дальнейшем методику преподавания литературы. uk_UA
dc.description.abstract У статті з’ясовується роль літератури в контексті гуманітаризації освіти і особлива функція нового загальноосвітнього предмета “Зарубіжна література”. Спираючись на позицію авторитетних вчених-літературознавців, автор доводить актуальність культурологічного підходу до вивчення зарубіжної літератури, при цьому біблерівська концепція діалогу культур розглядається як методологічна засада нового предмета. У статті також акцентується особлива роль контактно- генетичних зв’язків зарубіжної та української літератур і актуальність компаративістики – науки, яка на думку фахівців, дедалі більше визначатиме методику викладання літератури. uk_UA
dc.description.abstract The article states the role of literature in the context of education humanitarization and a special function of the optional subject «Foreign literature». Basing on the position of wellknown scientists-studying literature the author proves the actualization of culturilogical approach to studying of foreign literature. In this respect Biblerov`s conception of dialogue of cultures is viewed as methodological base of the new subject. The article puts an accent on the specific role of contact-genetic connections between Foreign and Ukrainian literature and on actualization of Comparativistics – a science which in the scientists` opinion, will define the further methods of teaching literature. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис