Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формирование системы управления химическими предприятиями на основе маркетинга

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шубин, А.А.
dc.date.accessioned 2016-11-18T18:49:07Z
dc.date.available 2016-11-18T18:49:07Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Формирование системы управления химическими предприятиями на основе маркетинга / А.А. Шубин // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 31. — С. 67-70. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109005
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Формирование системы управления химическими предприятиями на основе маркетинга uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис