Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оценка рисков реализации маркетингового стратегического плана фармацевтических предприятий

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Фролова, В.Ю.
dc.date.accessioned 2016-10-31T15:56:44Z
dc.date.available 2016-10-31T15:56:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Оценка рисков реализации маркетингового стратегического плана фармацевтических предприятий / В.Ю. Фролова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 239. — С. 184-186. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108222
dc.description.abstract Цель исследования – разработка методики анализа и оценки рисков фармацевтических предприятий в процессе реализации маркетинговых стратегий. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Оценка рисков реализации маркетингового стратегического плана фармацевтических предприятий uk_UA
dc.title.alternative Оцінка ризиків реалізації маркетингового стратегічного плану фармацевтичних підприємств uk_UA
dc.title.alternative Risk assessment implementation of strategic marketing plan for pharmaceutical companies uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138.


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис