Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Троицкая, Т.С.
dc.date.accessioned 2016-10-28T15:42:31Z
dc.date.available 2016-10-28T15:42:31Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001
dc.description.abstract Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, результативності моделювання у всіх його складових (мета, задачі, принципи, зміст, види, форми, методи, експертиза, організаційноуправлінські умови і т.п.). uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена антропологической интерпретации моделирования в образовательно-воспитательных системах, в частности, в профессиональной подготовке педагога. Автор пытается преодолеть некоторые противоречия научного процесса с точки зрения антропологических требований. Обрисовано собственное видение критериев эффективности, адекватности, результативности моделирования во всех его составляющих (цель, задачи, принципы, содержание, виды, формы, методы, экспертиза, организационно-управленческие условия и т.п.). uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the anthropological interpretation in educational-training system, in particular, in the professional training of a pedagogue. The author tries to get over some contradictions of scientific process from the side of the anthropological requirement. There has been outlined the personal vien of efficiency, adequency, modeling resultiveness criteria in all its components (purpose, tasks, principles, contents, kinds, forms, methods, expertise, organization-management conditions and other). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис