Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пономарьов, О.С.
dc.date.accessioned 2016-10-26T20:40:20Z
dc.date.available 2016-10-26T20:40:20Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств / О.С. пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 7-9. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107893
dc.description.abstract Основною метою статті є дослідження необхідності розробки маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері як умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств uk_UA
dc.title.alternative Разработка маркетинг-микс в агропродуктовой сфере и условия повышения эффективности маркетинговых коммуникаций аграрных предприятий uk_UA
dc.title.alternative Development marketing mix in the agricultural product area improving the efficiency and conditions of marketing communications agricultural enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 334.02:631.1.027


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис