Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Губанова, М.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-26T10:52:59Z |
|
dc.date.available |
2016-10-26T10:52:59Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Особенности формирования маркетинговой стратегии деятельности филиала коммерческого банка / М.Г. Губанова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 117. — С. 87-90. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107833 |
|
dc.description.abstract |
В работе рассмотрены особенности разработки и реализации маркетинговой стратегии филиала коммерческого банка по таким направлениям маркетинговой деятельности, как территория, продукт, клиенты, конкуренты, рыночная позиция. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуті особливості розробки і реалізації маркетингової стратегії філіалу комерційного банку за напрямками маркетингової діяльності такими, як територія, продукт, клієнти, конкуренти, ринкова позиція. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
There were considered peculiarities of working up and realization of marketing strategy branch's of commercial bank in such directions of marketing work as territory, product, clientele, competitors and market's position in this work. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Особенности формирования маркетинговой стратегии деятельности филиала коммерческого банка |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті