Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особенности формирования маркетинговой стратегии деятельности филиала коммерческого банка

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Губанова, М.Г.
dc.date.accessioned 2016-10-26T10:52:59Z
dc.date.available 2016-10-26T10:52:59Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Особенности формирования маркетинговой стратегии деятельности филиала коммерческого банка / М.Г. Губанова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 117. — С. 87-90. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107833
dc.description.abstract В работе рассмотрены особенности разработки и реализации маркетинговой стратегии филиала коммерческого банка по таким направлениям маркетинговой деятельности, как территория, продукт, клиенты, конкуренты, рыночная позиция. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглянуті особливості розробки і реалізації маркетингової стратегії філіалу комерційного банку за напрямками маркетингової діяльності такими, як територія, продукт, клієнти, конкуренти, ринкова позиція. uk_UA
dc.description.abstract There were considered peculiarities of working up and realization of marketing strategy branch's of commercial bank in such directions of marketing work as territory, product, clientele, competitors and market's position in this work. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Особенности формирования маркетинговой стратегии деятельности филиала коммерческого банка uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис