Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості стратегічного управління товарним асортиментом та якістю товарів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Григораш, О.М.
dc.date.accessioned 2016-10-25T17:04:02Z
dc.date.available 2016-10-25T17:04:02Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Особливості стратегічного управління товарним асортиментом та якістю товарів / О.М. Григораш // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 178-182. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107799
dc.description.abstract Мета даної статті – обґрунтувати особливості стратегічного управління асортиментом та якістю товарів в системі менеджменту підприємств споживчої кооперації України. uk_UA
dc.description.abstract Цель данной статьи – обосновать особенности стратегического управления ассортиментом и качеством товаров в системе менеджмента предприятий потребительской кооперации Украины. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Особливості стратегічного управління товарним асортиментом та якістю товарів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис