Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Тараненко, Г.Г.
dc.date.accessioned 2016-10-25T10:53:42Z
dc.date.available 2016-10-25T10:53:42Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання / Г.Г. Тараненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 173-175. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107773
dc.description.abstract Метою статті є здійснення філософсько-освітнього аналізу людиномірності сучасного знання, визначення його місця та ролі у трансформаційних процесах сучасного освітнього простору. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання uk_UA
dc.title.alternative Философско-образовательные рецепции человекомерности современного научного знания uk_UA
dc.title.alternative Philosopho-educational receptions of human-commensurability of modern science uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 141.201:37.013.73


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис