Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Татаринцева, А.С. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-24T16:52:06Z |
|
dc.date.available |
2016-10-24T16:52:06Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи партнерських взаємозв'язків, формування яких є запорукою ефективності функціонування туристичних підприємств. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Исследованы тенденции функционирования отечественных туристических предприятий, доказана необходимость налаживания партнерского взаимодействия между ними в условиях глобализации и интернационализации национального рынка. Проанализирован процесс создания и реализации туристических продуктов, выявлены основные типы партнерских взаимосвязей, формирование которых является залогом эффективности функционирования туристических предприятий. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті