Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Троицкая, Т.С.
dc.date.accessioned 2016-10-20T06:37:05Z
dc.date.available 2016-10-20T06:37:05Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 114. — С. 118-121. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107464
dc.description.abstract В статье рассматривается место этнометодологического подхода в системе современных образовательных стратегий и парадигм. Доказана необходимость этнометодологии как вариативного (регионального) компонента, который на дополнительном уровне создает возможности для диалогического объединения национальных и общечеловеческих факторов культуры. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається місце етнометодологічного підходу в системі сучасних освітніх стратегій і парадигм. Доведена необхідність етнометодології як варіативного (регіонального) компоненту, який на додатковому рівні створює можливості для діалогічного об'єднання національних і загальнолюдських чинників культури. uk_UA
dc.description.abstract In the article there has been considered the place of ethnomethodological approach in the system of modern educational strategies and paradigms. There has been proved the necessity of ethnomethodology as variation (regional) component which at the additional level creates opportunities for dialogue unity of national and general human factors of the culture. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис