Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Обеспечение конкурентоспособности туристической фирмы на основе качества турпродукта

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Адельсеитова, Э.Б.
dc.contributor.author Джемилева, Л.Н.
dc.date.accessioned 2016-10-18T11:23:59Z
dc.date.available 2016-10-18T11:23:59Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Обеспечение конкурентоспособности туристической фирмы на основе качества турпродукта / Э.Б. Адельсеитова, Л.Н. Джемилева // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 236. — С. 10-13. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107313
dc.description.abstract Цель статьи – провести анализ литературы по проблеме повышения конкурентоспособности и разработать политику продвижения тур продукта в конкурентной среде. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Обеспечение конкурентоспособности туристической фирмы на основе качества турпродукта uk_UA
dc.title.alternative Забезпечення конкурентоспроможності туристичної фірми на основі якості турпродукту uk_UA
dc.title.alternative Еnsuring the competitiveness of the tourist company based on the quality of tourist products uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48.009.12


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис