Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговые коммуникации в туризме

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чеглазова, М.Е.
dc.date.accessioned 2016-10-13T20:56:49Z
dc.date.available 2016-10-13T20:56:49Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Маркетинговые коммуникации в туризме / М.Е. Чеглазова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 111. — С. 166-168. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107143
dc.description.abstract В статье рассмотрены основные аспекты работы туристических предприятий в рекламной сфере туризма. Выделены достоинства и недостатки организуемых рекламных туров. Определены основные позиции продвижения крымского туристического продукта на отечественном туристическом рынке. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуті основні аспекти роботи туристичних підприємств в рекламній сфері туризму. Виділені достоїнства і недоліки організовуваних рекламних турів. Визначені основні позиції просування кримського туристичного продукту на вітчизняному туристичному ринку. uk_UA
dc.description.abstract In the article the basic aspects of work of tourist enterprises are considered in the publicity sphere of tourism. Dignities and lacks of the organized rounds of publicities are selected. The principal items of advancement of the Crimean tourist product are certain at the domestic tourist market. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Маркетинговые коммуникации в туризме uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис