Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Wear Behaviour of Crankshaft Journals Filled by Submerged Arc Welding

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Öztürk, A.A.
dc.contributor.author Gülenç, B.
dc.contributor.author Durgutlu, A.
dc.contributor.author Kahraman, N.
dc.date.accessioned 2016-10-08T18:44:33Z
dc.date.available 2016-10-08T18:44:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Wear Behaviour of Crankshaft Journals Filled by Submerged Arc Welding / A.A. Öztürk, B. Gülenç, A. Durgutlu, N. Kahraman // Металлофизика и новейшие технологии. — 2014. — Т. 36, № 3. — С. 317-327. — Бібліогр.: 19 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1024-1809
dc.identifier.other PACS: 52.77.Fv, 61.66.Dk, 62.20.Qp, 81.20.Vj, 81.40.Pq
dc.identifier.other DOI: http://dx.doi.org/10.15407/mfint.36.03.0317
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106894
dc.description.abstract In this study, wear behaviour of crankshaft journals filled by a submerged arc welding with different welding wires and powders is investigated. Hardness and microstructure variations in the submerged arc welding are examined. In addition, the amount of weight loss in abrasion samples of filling dry and lubrication ambience is measured under 40 N loads. It is observed that the amount of abrasion decreased with the increase of hardness at a certain point. Thin wire structure is provided for better abrasion resistance, and abrasion decreases with lubrication. uk_UA
dc.description.abstract В работе исследован режим износа цапф коленчатого вала, обработанных дуговой сваркой под флюсом с различными сварочными проволоками и порошками. Изучены вариации твёрдости и микроструктуры при дуговой сварке под флюсом. Кроме того, была измерена величина потери веса в образцах, подвергнутых истиранию в сухих и смазочных средах при нагрузках в 40 Н. Наблюдалось уменьшение величины истирания с увеличением твёрдости до определённого предела. Было обеспечено использование тонкой проволоки для лучшего сопротивления истиранию, а истирание уменьшалось при смазке. uk_UA
dc.description.abstract В роботі досліджено режим спрацювання цапф колінчастого валу, оброблених дуговим зварюванням під флюсом з різними зварювальними дротами і порошками. Досліджено варіації твердості та мікроструктури при дуговому зварюванні під флюсом. Крім цього, було виміряно величину втрати ваги в зразках, підданих стиранню в сухих і змащувальних середовищах при навантаженнях у 40 Н. Спостерігалося зменшення величини стирання зі збільшенням твердості до певної границі. Було забезпечено використання тонкого дроту для кращого опору стиранню, а стирання зменшувалося при змащуванні. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Металлофизика и новейшие технологии
dc.subject Физика прочности и пластичности uk_UA
dc.title Wear Behaviour of Crankshaft Journals Filled by Submerged Arc Welding uk_UA
dc.title.alternative Режим спрацювання цапф колінчастих валів, оброблених дуговим зварюванням під флюсом uk_UA
dc.title.alternative Режим износа цапф коленчатых валов, обработанных дуговой сваркой под флюсом uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис