Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Мережинская, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2016-08-12T10:58:50Z |
|
dc.date.available |
2016-08-12T10:58:50Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Диалог с классикой: интерпретация наследия А.П.Чехова и авторецепция в русской драматургии 1990 – 2000-х годов / А.Ю. Мережинская // Русская литература. Исследования: Сб. науч. тр. — 2010. — Вип. XIV. — С. 4-34. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2218-7472 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105396 |
|
dc.description.abstract |
В статье доказывается, что в современной драматургии отношение к классике формируется как диалог, а не прямое наследование или отрицание. Этот диалог по своим целям и форме далек от травестии, постмодернистской деконструкции, римейка. Он отражает стремление драматургов осмыслить культурные корни и понять специфику собственного творчества, современного состояния искусства. Проанализированные пьесы являются результатом авторецепции современной литературой качественного сдвига в развитии искусства, формирования новой художественной парадигмы. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті доводиться, що сучасна російська драматургія формує діалог з класикою, уникаючи прямого наслідування або ж заперечення попереднього досвіду. Цей діалог за змістом та формою є далеким від травестії, постмодерної деконструкції та простої переробки. Він відбиває намагання драматургів осягнути культурні корені на зрозуміти специфіку власної творчості, сучасного стану культури. Проаналізовані п`єси є виявленням авторецепції сучасною літературою якісного зсуву в розвитку мистецтва, формування нової художньої парадигми. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
It is proved in the article that in contemporary drama the attitude to classics is formed as a dialogue not as a direct following or rejection. This dialogue has nothing to do with postmodern deconstruction and remake. It reflects the playwriters’ strive to consider cultural roots and understand the specifics of their work and modern state of art. The plays analyzed are an autoreception result of qualitative shift of a new literary paradigm formation made by modern literature. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Русская литература. Исследования |
|
dc.subject |
К 150-летию со дня рождения А.П. Чехова |
uk_UA |
dc.title |
Диалог с классикой: интерпретация наследия А.П.Чехова и авторецепция в русской драматургии 1990 – 2000-х годов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Діалог з класикою: інтерпретація доробку А.П. Чехова та авторецепція в російській драматургії 1990–2000-х років |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Dialogue with Classics: The Interpretation of Anton Chekov’s Legacy and the Autoreception in the Russian Drama of 1990th-2000th |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
821.161.1:82-2 / Чехов: 82’06 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті