Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Диалог с классикой: интерпретация наследия А.П.Чехова и авторецепция в русской драматургии 1990 – 2000-х годов

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мережинская, А.Ю.
dc.date.accessioned 2016-08-12T10:58:50Z
dc.date.available 2016-08-12T10:58:50Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Диалог с классикой: интерпретация наследия А.П.Чехова и авторецепция в русской драматургии 1990 – 2000-х годов / А.Ю. Мережинская // Русская литература. Исследования: Сб. науч. тр. — 2010. — Вип. XIV. — С. 4-34. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2218-7472
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105396
dc.description.abstract В статье доказывается, что в современной драматургии отношение к классике формируется как диалог, а не прямое наследование или отрицание. Этот диалог по своим целям и форме далек от травестии, постмодернистской деконструкции, римейка. Он отражает стремление драматургов осмыслить культурные корни и понять специфику собственного творчества, современного состояния искусства. Проанализированные пьесы являются результатом авторецепции современной литературой качественного сдвига в развитии искусства, формирования новой художественной парадигмы. uk_UA
dc.description.abstract В статті доводиться, що сучасна російська драматургія формує діалог з класикою, уникаючи прямого наслідування або ж заперечення попереднього досвіду. Цей діалог за змістом та формою є далеким від травестії, постмодерної деконструкції та простої переробки. Він відбиває намагання драматургів осягнути культурні корені на зрозуміти специфіку власної творчості, сучасного стану культури. Проаналізовані п`єси є виявленням авторецепції сучасною літературою якісного зсуву в розвитку мистецтва, формування нової художньої парадигми. uk_UA
dc.description.abstract It is proved in the article that in contemporary drama the attitude to classics is formed as a dialogue not as a direct following or rejection. This dialogue has nothing to do with postmodern deconstruction and remake. It reflects the playwriters’ strive to consider cultural roots and understand the specifics of their work and modern state of art. The plays analyzed are an autoreception result of qualitative shift of a new literary paradigm formation made by modern literature. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Русская литература. Исследования
dc.subject К 150-летию со дня рождения А.П. Чехова uk_UA
dc.title Диалог с классикой: интерпретация наследия А.П.Чехова и авторецепция в русской драматургии 1990 – 2000-х годов uk_UA
dc.title.alternative Діалог з класикою: інтерпретація доробку А.П. Чехова та авторецепція в російській драматургії 1990–2000-х років uk_UA
dc.title.alternative Dialogue with Classics: The Interpretation of Anton Chekov’s Legacy and the Autoreception in the Russian Drama of 1990th-2000th uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.1:82-2 / Чехов: 82’06


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис