Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання аналізу стратегічного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами промислових підприємств

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гришко, Н.В.
dc.date.accessioned 2010-07-30T12:07:25Z
dc.date.available 2010-07-30T12:07:25Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Використання аналізу стратегічного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами промислових підприємств / Н.В. Гришко // Економіка пром-сті. — 2009. — № 4. — С. 163-170. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10340
dc.description.abstract Наведено етапи розвитку методології стратегічного управління промислових підприємств. Узагальнено класифікацію та характеристики стратегічних цілей промислового підприємства і способи досягнення ним конкурентних переваг. Визначено умови життєвого циклу стратегії ефективного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами. Ключові слова: аналіз, витрати, конкурентоспроможність, підприємство, позиціонування, стратегія, управління. uk_UA
dc.description.abstract Приведены этапы развития методологии стратегического управления промышленныпредприятий. Обобщены классификация и характеристики стратегических целей предприятий и способы достижения им конкурентных преимуществ. Определены условия жизненного цикла стратегии эффективного позиционирования в управлении конкурентоспособными затратами. Ключевые слова: анализ, затраты, конкурентоспособность, предприятие, позиционирование, стратегия, управление. uk_UA
dc.description.abstract The stages in the development of methodology of strategic management of the industrial enterprises are described. The classification and characteristics of enterprises’ strategic targets have been generalized as well as the ways of achieving of their competitive advantages. The conditions for the life cycle of effective positioning strategy have been defined in the management of competitive expenses. Keywords: analysis, expenses, competitiveness, enterprise, positioning, strategy, management. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.subject Економічні аспекти промислового виробництва uk_UA
dc.title Використання аналізу стратегічного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами промислових підприємств uk_UA
dc.title.alternative Использование анализа стратегического позиционирования в управлении конкурентоспособными затратами промышленных предприятий uk_UA
dc.title.alternative Using the analysis of strategic positioning in management of competitive expenses of the industrial enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис