Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хамидова, О.М.
dc.date.accessioned 2010-07-30T09:10:19Z
dc.date.available 2010-07-30T09:10:19Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности / О.М. Хамидова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 138-139. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10302
dc.description.abstract У статті зроблено спробу пояснити різницю у категоріях споживач, покупець, користувач для фахівців з маркетингу, досліджуючих поведінку сподивачів за для більш ефективного впливу на їх рішення здійснити покупку. uk_UA
dc.description.abstract This article offers the differences in the category consumer, buyer and user of profit for the specialists of marketing - investigators of the conduct of consumers' behavior. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис