Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Хамидова, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2010-07-30T09:10:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-30T09:10:19Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности / О.М. Хамидова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 138-139. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10302 |
|
dc.description.abstract |
У статті зроблено спробу пояснити різницю у категоріях споживач, покупець, користувач для фахівців з маркетингу, досліджуючих поведінку сподивачів
за для більш ефективного впливу на їх рішення здійснити покупку. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article offers the differences in the category consumer, buyer and user of
profit for the specialists of marketing - investigators of the conduct of consumers' behavior. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті