Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Устойчивость левитационного движения экипажа электродинамической транспортной системы с плоской путевой структурой

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Радченко, Н.А.
dc.contributor.author Ворошилова, А.С.
dc.contributor.author Звонарева, О.В.
dc.date.accessioned 2016-05-26T19:07:15Z
dc.date.available 2016-05-26T19:07:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Устойчивость левитационного движения экипажа электродинамической транспортной системы с плоской путевой структурой / Н.А. Радченко, А.С. Ворошилова, О.В. Звонарева // Техническая механика. — 2015. — № 3. — С. 85-91. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/100776
dc.description.abstract Предложена новая схема левитирующей транспортной системы с электродинамическим подвесом и плоской путевой структурой. Цель статьи состоит в оценке пространственных колебаний и устойчивости движения экипажа электродинамической транспортной системы. Метод исследования – теоретический, численный. Приведены результаты исследований, показывающие, что для предложенной конструктивной схемы транспортной системы с четырьмя полосами сверхпроводящих магнитов и двумя полосами путевых контуров имеет место устойчивость прямолинейного и криволинейного движения экипажа и приемлемые показатели комфорта пассажиров. Сделан вывод о возможности и целесообразности применения предложенной конструктивной схемы при создании новых транспортных систем. uk_UA
dc.description.abstract Запропоновано нову схему левітаційної транспортної системи з електродинамічним підвісом і плоскою шляховою структурою. Ціль статі полягає в оцінці просторових коливань і стійкості руху екіпажу електродинамічної транспортної системи. Метод дослідження – теоретичний, числовий. Наведено результати досліджень, які показують, що для запропонованої конструктивної схеми транспортної системи з чотирма смугами надпровідних магнітів та двома смугами шляхових контурів має місце стійкість прямолінійного та криволінійного левітаційного руху екіпажу і прийнятні показники комфорту пасажирів. Зроблено висновок про можливість та доцільність використання запропонованої конструктивної схеми при створені нових транспортних систем. uk_UA
dc.description.abstract A new scheme of a levitating transportation system with the electrodynamic suspension and the flat track is proposed. The purpose of the paper is to evaluate the spatial oscillations and the motion stability of the vehicle of the transportation system. The analytical and numerical methods are used. The obtained results show that the proposed system with the four rows of superconducting magnets and two rows of track profiles provides a stable rectilinear and curvilinear motion of the vehicle and acceptable passenger comfort. We came to the conclusion that the proposed design could be expediently used when creating new transportation systems. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Устойчивость левитационного движения экипажа электродинамической транспортной системы с плоской путевой структурой uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 001.5.629.11.534


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис