Стаття присвячена проблемі сприйняття історіографічних
поглядів М. Грушевського представниками його Львівської
школи. Простежено еволюцію у ставленні учнів М. Грушевського (М. Кордуби, С. Томашівського, І. Крип’якевича, М. Залізняка, В. Герасимчука та ін.) до наукової спадщини вчителя. Відзначено впливи ідеологічних дискусій в українському інтелектуальному середовищі першої третини ХХ ст. на грушевськознавчу рефлексію.
The article is dedicated to the problem of the reception of
historiography thoughts of M.Hrushevsky by his Lviv school
representatives. The evolution of the M. Hrushevsky’s pupils
(M. Korduba, S. Tomashivsky, I. Krypyakevych, M. Zaliznyak,
V.Herasymchuk etc.) attitude to the scientific heritage of the teacher
is observed. The impact of ideological discussions through Ukrainian
intellectuals of the first third of the 20th century on Hrushevsky studies reflection is noted.