У статті розглянуто й проаналізовано основні засади концептуального мистецтва, а саме перформансу, досліджено
його характеристики і зосередженість довкола ідеї; виявлено впливи концептуалізму (перформансу) на глядача, особливості співпраці автора цього жанру з публікою, їхній
взаємозв’язок, а також умови поширення та розвитку перформансу в Україні, зокрема у Львові, за останні 50 років.
Проаналізовано доцільність впровадження перформансу у
навчальний процес.
In the article have been considered and analyzed some basic
principles used by conceptual art of performance with especial
attention to its characteristics and concentration around the
idea of artistry. Light has been thrown upon the impact of conceptualization
on the audience as well as the features of performer’s
collaboration and intercommunication with public.
Some terms for spreading and development of performance in
Ukraine during last 50 years have been exposed.
В статье рассмотрены и проанализированы основные принципы
концептуального искусства, а именно перформанса,
исследованы его характеристики и сосредоточенность во-
круг идеи; выявлено влияние концептуализма (перформанса) на зрителя, особенности сотрудничества автора этого
жанра с публикой, их взаимосвязь, а также условия распространения и развития перформанса в Украине, в частности во Львове, за последние 50 лет. В данной работе
проанализирована и изучена целесообразность внедрения
перформанса в учебный процесс.