В данном исследовании автор рассматривает такое сложное и противоречивое явление
массовой культуры как шоу-бизнес, его появление и развитие, специфику в России. Российский шоу-
бизнес складывается во 2-й пол. 20 века на основе советской эстрады. С одной стороны, шоу-бизнес
призван управлять массами, с другой – «вытягивать деньги» из этих же масс. Это закрытая сфера
деятельности, где не любят делиться информацией. В этот мир нельзя войти, не зная его структуры,
правил игры, тайн и устоявшихся схем.
У цьому дослідженні автор розглядає таке складне й суперечливе явище масової культури як
шоу-бізнес, його появу і розвиток, специфіку в Росії. Російський шоу-бізнес складається в 2-й пол. 20
століття на основі радянської естради. З одного боку, шоу-бізнес покликаний керувати масами, з іншого
- «витягувати гроші» з цих же мас. Це закрита сфера діяльності, де не люблять ділитися інформацією.
У цей світ не можна увійти, не знаючи його структури, правил гри, таємниць і усталених схем.
In this study, the author examines this complex and contradictory phenomenon of mass culture as
show business, its emergence and development, the specifics in Russia. Russian show business develops in the
2nd floor. 20th century on the basis of Soviet music. On the one hand, show business is designed to control the
masses, on the other - "draw money" of the same mass. It is a closed sphere of activity, where no love to share
information. In this world you can not enter without knowing its structure, rules, secrets, and established
patterns.