В статье анализируется одно из главных направлений реформирования бюджетного процесса, утверждается, что необходимо совершенствование и расширение сферы применения программно-целевых методов бюджетного планирования, а также более тесная увязка бюджетного планирования с прогнозом социально-экономического развития, долгосрочными целевыми программами. Автор показал, что значительно затруднена процедура прохождения документов в федеральных органах из-за большого количества инстанций, с которыми они должны быть согласованы.
У статті аналізується один з головних напрямків реформування бюджетного процесу, стверджується, що необхідно вдосконалення та розширення сфери застосування програмно-цільових методів бюджетного планування, а також більш тісний ув'язка бюджетного планування з прогнозом соціально-економічного розвитку, довгостроковими цільовими програмами. Автор показав, що значно ускладнена процедура проходження документів у федеральних органах за великої кількості інстанцій, з якими вони повинні бути узгоджені.
The article analyzes one of the main aspects of reforming the budget process. It highlights that it is necessary to improve and expand the area of applying the program-target methods of budget planning, as well as to strengthen the connection of budget planning with the forecast of social and economic development and long-term programs. The author showed that the procedure of passing documents to federal authorities takes a long run because of the large number of bodies with which they have to be in agreement.