Надано оцінку зарубіжного розвитку інтегрованої звітності та розкрито етапи
становлення такої системи. Розроблено форму та структуру корпоративної звітності, яка є
диференційованою, із відображенням у ній інтегрованої інформації про фінансові та нефінансові
сторони діяльності: статистичні, економічні, фінансові та соціальні показники, стратегії компанії,
майбутні грошові потоки, вартість людського капіталу, стійкість бізнес-моделі. Визначено мету та
завдання корпоративної звітності, які полягають у наданні достовірної інформації про усесторонню
діяльність підприємства відповідно до стратегічних завдань та моделей управління.
Побудова інтегрованого звіту враховує вимоги управлінської системи, законодавчих органів та інших
інституцій, що є основою для розвитку галузевих моделей звітів. Структура її залежатиме від розміру,
організаційно-правової форми та соціальної значимості компанії у суспільстві. У статті
запропоновано виділити три підходи щодо складання корпоративної звітності в розділі показників
соціальної відповідальності, де кожна компанія обирає формат звітності у відповідності до категорій,
яка залежить від її розміру і стратегічної політики. Запропонована інтегрована звітність сприятиме
дотримання доктрини сталого розвитку та стане інструментом, який в найближчій перспективі
забезпечить ефективну взаємодію суб'єкта господарювання з фінансовими ринками і зацікавленими
сторонами ринкових відносин.
Дана оценка зарубежного развития интегрированной отчетности и раскрыто этапы
становления такой системы. Разработана форма и структура корпоративной отчетности, которая
является дифференцированной, с отражением в ней интегрированной информации о финансовых и
нефинансовых стороны деятельности: статистические, экономические, финансовые и социальные
показатели, стратегии компании, будущие денежные потоки, стоимость человеческого капитала,
устойчивость бизнес-модели. Определены цели и задачи корпоративной отчетности, заключающиеся в
предоставлении достоверной информации о всестороннюю деятельность предприятия в соответствии
со стратегическими задачами и моделей управления.
Построение интегрированного отчета учитывает требования управленческой системы,
законодательных органов и других институтов, является основой для развития отраслевых моделей
отчетов. Структура ее будет зависеть от размера, организационно-правовой формы и социальной
значимости компании в обществе. В статье предложено выделить три подхода по составлению
корпоративной отчетности в разделе показателей социальной ответственности, где каждая компания
выбирает формат отчетности в соответствии с категориями, которая зависит от ее размера и
стратегической политики. Предложенная интегрированная отчетность способствовать соблюдение
доктрины устойчивого развития и станет инструментом, который в ближайшей перспективе
обеспечит эффективное взаимодействие предприятия с финансовыми рынками и заинтересованными
сторонами рыночных отношений.
The estimation of foreign integrated reporting and exposed stages of such a system. A form and
structure of corporate reporting, which is differentiated, and displays it integrated information on financial and
non-financial aspects of: statistical, economic, financial and social performance, strategy, future cash flows, the
value of human capital, sustainability business model. Defined goals and objectives of corporate reporting,
which are to provide reliable information on the full-scale activities of the company in accordance with the
strategic objectives and management models.
Building an integrated report takes into account the requirements of the management system, the legislature and
other institutions that are the basis for the development of sectoral patterns of reports. The structure depends on
its size, legal form and social importance of the society. The paper proposes three approaches to compiling
corporate reporting under indicators of social responsibility, where each company selects the reporting format
in accordance with the categories, depending on its size and strategic policy. The proposed integrated reporting
will facilitate compliance with the doctrine of sustainable development and will become a tool that in the short
term, provide effective interaction of the entity with financial markets and stakeholders of market relations.