Осмысление Ахматовой общих проблем поэзии тесно связано с историей исследований её
собственного творчества литературоведами формальной школы. Их работы вызвали с её стороны
вначале неприятие, затем внимание и понимание. Изучение Ахматовой творчества Пушкина не было
воспроизведением методики формалистов, но строилось с учётом их опыта.
Ключевые слова: Ахматова, формальный метод в литературоведении, Эйхенбаум, Жирмунский,
Пушкин, форма и содержание.
Осмислення Ахматовою загальних проблем поезії тісно пов'язане з історією досліджень її
власної творчості літературознавцями формальної школи. Їх роботи викликали з її боку спочатку
неприйняття, потім увагу і розуміння. Вивчення Ахматовою творчості Пушкіна не було відтворенням
методики формалістів, але будувалося з урахуванням їх досвіду.
Ключові слова: Ахматова, формальний метод в літературознавстві, Ейхенбаум, Жирмунський, Пушкін,
форма і зміст.
Akhmatova's understanding of the common problems of poetry is closely linked to the history of
research of her own works by literary critics of the formal school. First she rejected their works, but later she
paid attention and understand them. Having studied Pushkin's work Akhmatova did not reproduct the formalists
methods, but she took into account their experience.
Key words: Akhmatova, a formal method in literary criticism, Eichenbaum, Zhirmunsky, Pushkin, form and
content.