В данной статье изложены результаты теоретической оценки эффективности применения для обточ-ки колес грузового локомотива нового износостойкого профиля ИТМ-73Л, разработанного в Институте технической механики Национальной академии наук Украины и Государственного космического агентства Украины (ИТМ НАНУ и ГКАУ) по заказу Укрзализныци.
У даній статті викладено результати теоретичної оцінки ефективності застосування для обточування коліс вантажного локомотива нового зносостійкого профілю ІТМ-73Л, розробленого в Інституті технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України (ІТМ НАНУ і ДКАУ) за замовленням Укрзалізниці.
The paper presents the results of a theoretical estimation of an efficiency of use of the ITM-73L new wear-resistant profile for trueing the wheels of a freight locomotive, which was developed at the Institute of Technical Mechanics of the National Academy of Sciences of Ukraine and the State Space Agency of Ukraine (ITM NASU & SSAU) on order of Ukrzaliznytsya.