В статье рассматривается проблема обеспечения критической массы в докторантуре Республики Молдова в контексте построения общества знаний. Исследование основано на данных официальных статистических источников и рассматривает проблемы докторантуры с точки зрения европейской политики в данной области, передового опыта стран ЕС, связанные, в частности, с развитием докторских школ. Проведен сравнительный анализ показателей, характеризующих национальную докторантуру и докторские системы других стран. Сформулированы основные проблемы обеспечения критической массы в докторантуре и возможные стратегии их решения в Республике Молдова.
У статті розглядається проблема забезпечення критичної маси в докторантурі Республіки Молдова в контексті побудови суспільства знань. Дослідження засновано на даних офіційних статистичних джерел і розглядає проблеми докторантури з точки зору європейської політики в цій галузі, передового досвіду країн ЄС, пов’язані, зокрема, з розвитком докторських шкіл. Проведено порівняльний аналіз показників, що характеризують національну докторантуру та докторські системи інших країн. Сформульовано основні проблеми забезпечення критичної маси в докторантурі та можливі стратегії їх вирішення в Республіці Молдова.
The paper examines the problem of ensuring a critical mass in doctorate of the Republic of Moldova in the context of building a knowledge-based society. The study is based on data from official statistical sources and considers the problems of doctoral studies from the point of view of European policy in this field, best practices of the EU, in particular in connection with the development of doctoral schools. It is performed a comparative analysis of the indicators of the national doctorate and doctoral systems of other countries. There are formulated the basic problems of ensuring a critical mass of doctoral studies and possible strategies to address them in the Republic of Moldova.