В статье рассматривается задача обеспечения качества интеллектуальных сервисов, осуществляющих
поддержку принятия решений специалистов на основе баз знаний. Для постоянного повышения
качества принимаемых решений параллельно с автоматизацией принятия решений должно осуществляться
управление качеством баз знаний. Предложена концептуальная модель системы, объединяющая решатели
задач, компоненты редактирования информации и документирования результатов, базы знаний и
средства их непрерывного усовершенствования.
У статті розглядається задача забезпечення якості інтелектуальних сервісів, які здійснюють підтримку
прийняття рішень фахівців на основі баз знань. Для постійного підвищення якості прийнятих рішень
паралельно з автоматизацією прийняття рішень має здійснюватися управління якістю баз знань.
Запропоновано концептуальну модель системи, яка об'єднує вирішувачі завдань, компоненти редагування
інформації та документування результатів, бази знань та засоби їх безперервного вдосконалення.
In the article the problem of ensuring quality of the intelligent services supporting decision-making on the basis of
knowledge bases is considered. For continuous improvement of decision-making quality in parallel with decisionmaking
automation quality control of knowledge bases has to be carried out. Necessary components of such system
providing embedding in the existing organization of intelligent activity are considered.