В статье рассматриваются особенности реализации индивидуальных траекторий обучения в тренажерно-
обучающих интеллектуальных системах на основе сценарно-прецедентного подхода. Формализованы
понятия проблемной ситуации, плана, сценария, воздействия; показаны уровни иерархии прецедентов.
Представлены основные этапы процесса обучения на основе заданных критериев и ограничений.
У статті розглядаються особливості реалізації індивідуальних траєкторій навчання у тренажерно-
навчальних інтелектуальних системах на основі сценарно-прецедентного підходу. Формалізовано
поняття проблемної ситуації, плану, сценарію, впливу, показано рівні ієрархії прецедентів. Представлені
основні етапи процесу навчання на основі заданих критеріїв та обмежень.
This article considers peculiarities of the individual learning paths in the intelligent training systems based
on scenario-case approach. The concept of a problem situation, plan, script, effects are formalized, the case hierarchy
levels are shown. The main stages of the learning process based on criteria and constraints sets are discussed.