Предложен метод построения классификаторов по обучающей информации, который базируется на метрическом подходе к представлениям, полученным методами геометрической интерпретации структуры данных. Получаемые на его основе математические модели алгоритмов вычисления оценок позволяют использование в качестве предикторов разнотипных признаков с учетом возможной нелинейности и немонотонности их поведения при переходе от класса к классу. Методы формирования композиций классификаторов разработаны на основе совмещения эвристических принципов, используемых в комитетах с логикой старшинства, смесях экспертов и взвешенном голосовании. Приведены результаты использования разработанных методов на реальных данных.
Запропоновано метод побудови класифікаторів за навчальною інформацією, що базується на метричному підході до представлень, які отримано методами геометричної інтерпретації структури даних. Математичні моделі алгоритмів обчислення оцінок, що одержуються на його основі, дозволяють використання в якості предикторів різнотипних ознак із урахуванням можливої нелінійності та немонотонності їхньої поведінки при переході від класу до класу. Методи формування композицій класифікаторів розроблено на основі суміщення евристичних принципів, що використовуються у комітетах із логікою старшинства, сумішах експертів та зваженому голосуванні. Наведено результати застосування методів, що розроблено, до реальних даних.
The purpose of the paper is to develop the methods for patient’s grade of severity estimation, which involve the method to construct classifiers, and methods to form their compositions.