Исследована возможность уменьшения вероятности ложных отказов блоков типа LRU при эксплуатации бортового оборудования воздушных суден на основе временной избыточности алгоритма контроля тех определяющих параметров, по которым при однократном измерении было сформировано решение “не норма”. Инструментом исследования являются статистические эксперименты на моделях-компьютерных программах, имитирующих процесс формирования ситуации “ложный отказ” при допусковом контроле.
Досліджено можливість зменшення ймовірності помилкових відмов блоків типу LRU при експлуатації бортового обладнання повітряних суден на основі тимчасової надмірності алгоритму контролю тих визначальних параметрів, по яких при однократному вимірі було сформоване рішення “не норма”. Інструментом дослідження є статистичні експерименти на моделях-комп'ютерних програмах, що імітують процес формування ситуації “помилкова відмова” при допусковому контролі.
There was investigated the possibility of reducing the probability of false rejection of LRU type blocks at operation of the onboard equipment of air courts based on time redundancy of the control algorithm of those defining parameters on which at unitary measurement the decision “not norm” has been generated. The research tool is statistical experiments on models – the computer programs simulating process of formation of a situation “false rejection” under admission control.